reklama

O kupovaní iPhonu za obličku a iných bizarnostiach

Pred tromi mesiacmi som spravil výber vtipných, bizarných alebo nejako inak zaujímavých titulkov (tuto). Čudných vecí sa vo svete deje veľa a odvtedy som nazbieral 10 ďalších kvalitných. Nech sa páči:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

1.) Sedmnáctiletý Číňan prodal svou ledvinu, aby měl na iPhone (link)

- Vraj je dôležité stanoviť si v živote priority. Chalan ich zjavne mal.

2.) Muž si zavolal prostitútku, prišla jeho dcéra (link)

- Predstavujem si to nejako takto: Dcéra vkročí do hotelovej izby, chvíľka trápneho ticha... Dcéra sa osmelí: "Hmm, rodina, tak to bude ale za príplatok." Následne otec kolabuje.
That awkward moment...

3.) Do domu Rusa se vloupali čtyři ozbrojení zloději - tři z nich ubodal (link)

- Čo by to bol za výber bizarností, keby v ňom nebolo niečo z Ruska, že?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

4.) Veliteľ Talibanu sa udal kvôli odmene za jeho nájdenie (link)

- V origináli "Taliban commander turns self in... for reward on ‘Wanted’ poster"
- pripomína mi to tento obrázok

5.) Sebevražedkyně dopadla na chodkyni a zabila ji taky (link)

- (relevantná hláška tuto)

6.) Hráč protestoval proti penalte pre svoj tím, rozhodca ho vylúčil (link)

- Za dobrotu na žobrotu.

7.) Za bitkou väzňov v Ilave bola láska (link)

- Padnuté mydlo sa v článku ale nespomína.
- (relevantný song)

8.) Brazílsky herec sa počas predstavenia nechtiac obesil (link)

- Takto to dopadne, keď sa herec príliš vžije do svojej roly.

9.) 99 ročný sa rozvádza po tom, čo sa dozvedel o manželkinej afére zo 40-tych rokov (link)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

- Podľa mňa je veľký úspech to, že dotyčná sa na svoju neveru v 96-ke ešte pamätá.

--- a na záver môj obľúbený titulok ---

10.) Slepá autorka napsala celý román, ovšem tužka jí přestala psát už na straně 26 (link)

- Shit happens. Vynárajú sa mi spomienky na staršiu verziu Wordu, keď sa vypol prúd a celá moja práca nenávratne odišla do inej dimenzie...


Ak ste natrafili na nejaký zaujímavý titulok, môžete napísať do diskusie, alebo mi dajte vedieť na p.z(zavinac)centrum(bodka)sk resp. na Facebook-u. Tie najlepšie by som rád zaradil do prípadného pokračovania. Vďaka.

Pavol Zlacký

Pavol Zlacký

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  30x

33. Má rád inteligentných a veselých ľudí, šport, dobré seriály, knihy a internet. Zaujíma sa o ekonómiu, politiku... a je za svetový mier. Zoznam autorových rubrík:  Politické výrokyVtipné titulkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu