reklama

TOP 10 výrokov politikov v roku 2013

Aj tento rok som zaznamenával zaujímavé výroky politikov. Po rokoch 2011 a 2012, tak ide už o tretí výber. Verím, že aj tento sa vám bude páčiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

1. Hlava je v poriadku, nemám tam nič, akurát, že mám tie nárazy.

- predseda najvyššieho súdu, Štefan Harabin po prepustení z nemocnice

2. Ja som musel odísť z Bratislavy vo štvrtok a piatok, lebo som chcel ísť medzi normálnych ľudí. A normálni ľudia sú veľmi znepokojení, kam toto všetko opäť smeruje, ako je možné, že opäť sa ide nastaviť ten istý recept na boj s vládou, recept nestability a robenia zla za každú cenu.

- predseda vlády Robert Fico

3. Česko-slovenské vzťahy sú zrastené ako oravská slanina.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- predseda parlamentu Pavol Paška na konferencii k 20. výročiu rozdelenia Československa

4. Ja osobne za tých dvadsať rokov, čo som v politike, som sa nikdy s korupciou nestretol.

- Ivan Gašparovič sa síce nestretol s korupciou, ale aspoň s Obamom už áno.

5. Na Pohode som sa venoval kamarátom, manželke, sestre a hudbe. Lebo sa obávam, že na budúci rok ako prezident republiky si ju už v takejto pohode nebudem môcť užiť.

- Radoslav Procházka, kandidát na prezidenta

6. Z Komjatíc pochádzajú rektori univerzít, dekani fakúlt, jadroví energetici, vynikajúci lekári, umelci, uznávaní športovci. Nie ja, ale všetci pomáhame Komjaticiam.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

- minister Jahnátek takto obhajoval šikovnosť svojich rodákov, ktorí zaplavili ministerstvo pôdohospodárstva

7. Je to zneváženie parlamentu a zneuctenie tohto posvätného miesta, ktoré je zákonodárnym orgánom.

- Pavol Hrušovský po jednom z vystúpení M. Poliačika v NR SR

8. Je tragédiou pre politika, ak ho prevalcuje pán Kotleba a taký politik by mal chodiť po kanáloch.

...

(...) keby sme tam dali vrece zemiakov, tak porazí pána Kotlebu. V Banskej Bystrici vyhrá suverénne Maňka.

- Robert Fico. Kadiaľ teraz chodieva V. Maňka sa mi zatiaľ vypátrať nepodarilo.

9. Vy sa vždy tešíte, keď je na Slovensku zle, lebo si myslíte, že to poškodí tejto vláde. Vy si dokonca určite prajete aj to, aby dneska Slovan prehral hokej, aby boli ľudia ešte viacej nahnevaní.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

- Robert Fico predsedovi KDH J. Figeľovi

10. Nemôžete merať dôveryhodnosť justície zo 100 percent, lebo 50 percent účastníkov prehrá. Čiže môžete merať len z 50 percent, a keď z 50-tich percent dôveruje 30 percent, tak to je vlastne vysoká dôveryhodnosť!

- Štefan Harabin takto pre TA3 komentoval prieskum verejnej mienky na tému dôveryhodnosti súdov

Ďalšie výroky sa už do TOP 10 nezmestili, ale zopár ich nájdete ešte tu.

Ak vás tento rok zaujali aj iné výroky politikov, napíšete ich do diskusie.

Rád by som skončil pozitívne a na to sa mi hodí táto myšlienka Sama Marca:


Lepšie je byť chudobný ako Kolesík.

Pavol Zlacký

Pavol Zlacký

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  30x

33. Má rád inteligentných a veselých ľudí, šport, dobré seriály, knihy a internet. Zaujíma sa o ekonómiu, politiku... a je za svetový mier. Zoznam autorových rubrík:  Politické výrokyVtipné titulkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu