reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Pavol Zlacký

Pavol Zlacký

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  30x

33. Má rád inteligentných a veselých ľudí, šport, dobré seriály, knihy a internet. Zaujíma sa o ekonómiu, politiku... a je za svetový mier. Zoznam autorových rubrík:  Politické výrokyVtipné titulkySúkromnéNezaradené

reklama

Vtipné titulky

Ťažký život samovražedného atentátnika Islamského štátu

Pavol Zlacký

Ťažký život samovražedného atentátnika Islamského štátu

Po dlhšom čase som s výberom vtipných a bizarných titulkov späť. Ide už o jubilejné 10. vydanie. Predošlé výbery nájdete tuto.

  • 18. nov 2015
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 3 573x
  • 0
Aj o tom, že niekedy sa oplatí vidieť nevestu pred svadbou

Pavol Zlacký

Aj o tom, že niekedy sa oplatí vidieť nevestu pred svadbou

Aj v ostatných mesiacoch som občas narazil na kuriózne príbehy. 10 z nich som vybral do dnešného prehľadu vtipných titulkov. Predošlé výbery nájdete tuto.

  • 18. mar 2015
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 3 728x
  • 1
O tom ako sa nefotiť na Facebook a iné bizarné príbehy

Pavol Zlacký

O tom ako sa nefotiť na Facebook a iné bizarné príbehy

Po čase opäť prinášam výber vtipných titulkov. Predošlých 7 nájdete tuto. Aj toto sa v uplynulých mesiacoch stalo vo svete:

  • 11. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 033x
  • 1
Hľadá sa inštruktor samoodpaľovania a iné zaujímavosti zo sveta

Pavol Zlacký

Hľadá sa inštruktor samoodpaľovania a iné zaujímavosti zo sveta

Pokračujem v tradícii a tak je tu už 7. výber bizarných titulkov.

  • 10. jún 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 748x
  • 2
O opitom prasati a iných bizarnostiach

Pavol Zlacký

O opitom prasati a iných bizarnostiach

Vtipné udalosti sa vo svete odohrávajú stále a tak sa mi znovu nazbieralo zopár bizarných článkov. Je to už 6. výber vtipných titulkov, predošlé nájdete tuto: 1., 2., 3., 4., 5.

  • 27. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 720x
  • 1
reklama
V Saudskej Arábii sa neoplatí byť príliš pekný a iné zaujímavosti

Pavol Zlacký

V Saudskej Arábii sa neoplatí byť príliš pekný a iné zaujímavosti

Svet je stále vtipné miesto a tak sa mi v počítači znovu nazbieralo zopár bizarných článkov. Je to už 5. výber vtipných titulkov, predošlé nájdete tuto: 1., 2., 3. a 4.

  • 30. júl 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 168x
  • 2
Japonci už nakupujú viac plienok pre dospelých, než tých detských

Pavol Zlacký

Japonci už nakupujú viac plienok pre dospelých, než tých detských

Opäť sa mi v počítači nazbieralo zopár bizarných článkov a tak je tu 4. výber vtipných titulkov. Predošlé nájdete tu, tu a tu.

  • 19. feb 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 921x
  • 1
Prostitútky zasiahnuté krízou a iné zaujímavosti

Pavol Zlacký

Prostitútky zasiahnuté krízou a iné zaujímavosti

Už sa to začína stávať tradíciou. Opäť som sledoval internety a po 2 výberoch vtipných, bizarných alebo nejako inak zaujímavých titulkov (tuto a tuto) som zostavil ďalší. Nech sa páči:

  • 15. aug 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 530x
  • 3
O kupovaní iPhonu za obličku a iných bizarnostiach

Pavol Zlacký

O kupovaní iPhonu za obličku a iných bizarnostiach

Pred tromi mesiacmi som spravil výber vtipných, bizarných alebo nejako inak zaujímavých titulkov (tuto). Čudných vecí sa vo svete deje veľa a odvtedy som nazbieral 10 ďalších kvalitných. Nech sa páči:

  • 23. máj 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 9 389x
  • 4
TOP 10 titulkov: O zlodejovi ľadu a iných bizarnostiach

Pavol Zlacký

TOP 10 titulkov: O zlodejovi ľadu a iných bizarnostiach

Asi pred tromi mesiacmi som natrafil na jeden vtipný titulok a vtedy som si povedal, že takéto veci si zaslúžia archivovanie. Tu je môj výber 10 najlepších, na ktoré som za ten čas narazil.

  • 20. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 605x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu